Jakou máte adresu?
Objekt E2: Stočesova 1196/10
Základní údaje o SVJ
Naleznete na webových stránkách SVJ.
Příručka uživatele
Příručku uživatele si můžete stáhnout ve formátu PDF zde.
Další dokumenty
Manuál s předpisem prvků vnějšího stínění naleznete ve formátu PDF zde.
Energetický štítek PENB pro budovu E2 naleznete ve formátu PDF zde.
Stanovy společenství vlastníků jednotek naleznete ve formátu PDF zde.
Stanovy bytového družstva naleznete ve formátu PDF zde.
Domovní řád bytového družstva naleznete ve formátu PDF zde.
Návod na ventilátor EBB 100 NS - Elektrodesign naleznete ve formátu PDF zde.
Návod na ventilátor Lunos Silvento A_EC naleznete ve formátu PDF zde.
Správce nemovitosti
Prague Property Management (PPM a.s.)
Elektronický Domovní Asistent (EDA): 775 885 885 (havarijní servis nonstop pro vodu, kanalizaci a elektro)
E-mail: eda@ppmas.cz
Klientská zóna: www.ppmas.cz
Pro členy bytového družstva slouží pro zjednodušení dostupnosti informací ke správě a samotnému fungování bytových domů, zejména k zakládání požadavků do systému EDA (technické dotazy, dotazy k přístupu a čipům, ke společným prostorám, úklidu, zeleně apod.) a k nahlížení do složky „Dokumenty“, kde jsou v záložkách „Smlouvy, dokumenty, reporty“ nahrány veškeré servisní smlouvy, dokumenty týkající se domu, jednotlivé reporty správce objektu apod. Klientská zóna je nastavená tak, že každý člen bytového družstva může na těchto objektech přistupovat do klientské zóny prostřednictvím shodného variabilního symbolu a hesla (v daný okamžik se tak bude moct na objektu přihlásit jen jeden družstevník). Heslo a v.s. obdrží členové bytového družstva emailem po převzetí jednotky.
Správa Bytového družstva Drnovská V
Stavební bytové družstvo Praha (www.sbdpraha.cz)
Manažer bytového domu: Ing. Pavlína Čertykovcev
Tel: 734 803 439
E-mail: certykovcev@sbdpraha.cz
Administrativa družstva: Ing. Michaela Černá
Tel: 731 595 676
E-mail: m.cerna@sbdpraha.cz
(formuláře, klientská zóna)
Administrativa družstva: Ing. Jana Sochůrková
Tel: 733 799 925
E-mail: sochurkova@sbdpraha.cz
(formuláře, klientská zóna)
Klientská zóna: https://dbvf.sbdpraha.cz
(Sekce DBV formuláře v klientské zóně slouží k jednoduchému zadání online požadavku na Vaše bytové družstvo, zejména vystavení potvrzení, souhlasu či vyjádření k Vaší žádosti, žádost o provedení mimořádné splátky úvěru, převod do osobního vlastnictví a podání reklamací.)
Ostraha
První dva měsíce (do 31.12.2025) hradí ostrahu FINEP prostřednictvím společnosti společnosti Proguard, s.r.o.
Telefon: 602 451 484
E-mail: info@proguard.cz
Servis výtahu
KONE - servisní dispečink pro výtahy 24/7
Telefon: 800 115 115
V případě havárie tepla a TUV
Veolia Energie ČR, a.s.
Telefon: 800 800 860
Více informací: https://www.vecr.cz/pro-zakazniky/zakaznicka-linka
Havarijní linka dodavatele vody
PVK, a.s.
Telefon: 800 111 112
Havarijní linka dodavatele elektřiny
PRE distribuce a.s.
Telefon: 800 823 823
Servis vjezdových vrat do garáží
JaP Jacina, s.r.o.
Telefon: 605 707 077
E-mail: servis@jap-jacina.cz
Stěhovací společnost
Stěhování Podrazil
Telefon: 272 703 301
E-mail: info@podrazil.cz
Měření online - dálkové odečty
V případě jakýchkoli dotazů týkajících se systému Měření online, využijte prosím následující email.
E-mail: provoz@merenionline.cz
Elektromobilita: Dobíjecí stanice a zásuvky v garážích
Tento dům je díky spolupráci FINEP a Pražské energetiky připraven na umístění dobíjecí stanice či běžné zásuvky za účelem dobíjení elektrických vozidel. Tento produkt je nabízen jako balíček zahrnující instalaci a provoz včetně sledování spotřeby elektrické energie. Jak na to? K objednání můžete využít email FINEP.elektromobilita@pre.cz, další možností je vyplnit kontaktní formulář na https://www.premobilita.cz/finep/ nebo navštívit Centrum služeb PRE (Jungmannova 747/28, 110 00 Praha 1).
Reklamační technik FINEP
Jakub Hoďák
Telefon: 601 696 011
E-mail: jakub.hodak@finep.cz
Už jste se přihlásili k odběru elektřiny?
FINEP na dodávkách elektrické energie spolupracuje se společností PRE. Postup k přihlášení odběru elektřiny je jednoduchý:
Máte zřízený internet?
Internet v našem domě zajišťují společnosti T-Mobile a O2 a Poda.
Přihlásit se k jejich službám můžete zde:
https://www.t-mobile.cz/internet-na-doma
https://www.o2.cz/osobni/internet
https://www.poda.cz
Víte, že je z vás občan Prahy 6?
Postup, jak se přihlásit k trvalému pobytu na Praze 6, najdete na webu.
https://www.praha6.cz/potrebuji-vyresit/hlaseni-trvaleho-pobytu-1700-003_8522.html
Jak nakládat s odpady při stěhování?
Chcete se poznat se svými sousedy?
Najdete je třeba tady: Facebooková skupina SVJ
Elektroměr
... najdete na svém patře velde výtahu nebo na začátku chodby.
Jističe
... máte uvnitř bytu nad vchodovými dveřmi.
Vodoměr
... je v koupelně či WC, hledejte dvířka. Výjimečně může být vodoměr umístěn i v kuchyňské lince nebo komoře.
Hlavní uzávěr vody
... je v garážích ve 2. podzemním patře v severní části objektu ve vodoměrné místnosti. Vedlejší uzávěry stoupaček jsou v garážích. Za běžných okolností je zakázáno na ně sahat, v případě havárie zde prosím jen uzavřete daný přívod a neprodleně volejte havarijní linku správce nemovitosti (viz důležité kontakty).
Běžný servis výtahu
... zajišťuje správce nemovitosti. V případě poruchy volejte pohotovostní linku výrobce (viz důležité kontakty).
Výmalba
... bílá výmalba je provedena interiérovou malbou Artis White.